Kvalitātes vadības sistēmas izstrādāšana un ieviešana saskaņā ar ISO 9001 standarta prasībām

Kādēļ jāievieš kvalitātes vadības sistēmu (atbilstoši ISO 9001)?

 

Kvalitātes vadības sistēmu jāievieš, lai:

  • paaugstinātu kompānijas konkurētspēju

  • paaugstinātu organizācijas darbības efektivitāti

  • nodrošinātu kompānijas izeju starptautiskā tirgū

  • uzturētu sadarbību ar ārvalstu partneriem

  • vienkāršāk piesaistītu investīcijas

  • samazinātu pretenzijas pret uzņēmuma produkcijas kvalitāti

  • palielinātu biznesa vērtību

 

Kādas priekšrocības saņems kompānija, kura strādā saskaņā ar ISO 9001 prasībām?

Kompānijas struktūrā:

  • palielināsies uzņēmuma pārvaldes sistēmas caurskatāmība;

  • pilnveidosies informācijas plūsma organizācijā;

  • paaugstināsies darbinieku darba tehnoloģiskums;

  • darbinieku tiesības un pienākumi tiks noteikti precīzāk un korektāk;

  • samazināsies jaunu darbinieku adaptācijas periods;

  • palielināsies personāla motivācijas efektivitāte;

  • paaugstināsies kvalitātes kontrole;

  • izmaksas tiks optimizētas labāk;

  • samazināsies neatbilstību un kļūdu rašanās biežums;

  • optimizēsies formas un dokumenti.

 

Uzņēmuma ieguvumi ārējā vidē:

  • paaugstināsies pasūtītāju uzticības līmenis sniegto pakalpojumu/darbu/preču kvalitātei;

  • palielināsies konkurētspēja (ISO 9001 sertifikāts ir labs mārketinga instruments);

  • tiek nodrošināta vieglāka izeja uz citu valstu tirgiem (ISO 9001 sertifikāts ir starptautisks un to atzīst 186 valstīs).

 

Uzlabosies uzņēmuma reputācija (sertifikāta PR-funkcija):

  • patērētājiem būs lielāka pārliecība par produkcijas un pakalpojumu kvalitātes stabilitāti, salīdzinot ar nesertificētiem piedāvājumiem;

  • uzlabosies attiecības ar piegādātājiem;

  • uzlabosies priekšstats par uzņēmumu sabiedrībā;

  • palielināsies vietējo un ārējo investoru uzticība.

 

Izstrādāšana un ieviešana

Iekšējo auditu veikšana
Sistēmas uzturēšana
GAP analīzes veikšana

© 2000-2020 Activa Management